משרד לדוגמה

משרדים להשכרה בצפון תל אביב

השכרת משרדים בתל אביב: הצפון נגד הדרום

בעלי עסקים וחברות מתחומים שונים נוהרים אל תל אביב, כדי למצוא בה את המרחב המתאים, חלל עבודה שישרת את הארגון. ניתן למצוא כיום מבחר רחב מאד של משרדים להשכרה בכלל אזורי התעשייה בעיר: צפון, דרום ומרכז. הביקוש הגבוה נובע מהיותה של ת"א מרכז התעסוקה הגדול בישראל והיותה זירת עסקית לחברות הגדולות במשק, חברות משלושת המגזרים: הציבורי, העסקי-פרטי והמגזר ה-3.

שיקולים חשובים בבחירת מקום למשרד בתל אביב

  1. קרבה גאוגרפית- למרות שעסקינן בעיר אחת, חצייה של תל אביב באמצע יום עבודה יכול לקחת זמן רב. בעלי חברות בוחרים מיקום למשרדים בהתאם לסביבה הגאוגרפית בה הם פעילים או לפחות למקסם את המיקום כקרוב לקהל היעד. למשל חברה המספקת שירותים ורוב לקוחותיה נמצאים באזור תעשיית ההייטק בהרצליה תעדיף למצוא משרדים להשכרה בצפון תל אביב.
  2. סביבה עסקית- לכל סביבה עסקית/ תעשייתית יש מאפיינים. כקו מנחה, חברת "אינבסטים" נמנעת "לערבב" תעשייה קלה או לאו-טק עם משרדי היי טק למשל או חברות הדורשות סביבה שקטה לעבודה.
  3. מחיר- משרד בדרום עולה פחות ממשרד בחלקה הצפוני של העיר וגם במרכז. מיקומו של המשרד משפיע על עלות ההשכרה, כאשר אזור המרכז והצפון נחשבים לאזורים יקרים יותר, בעוד שהאזור הדרומי נחשב לזול יותר. יחד עם זאת, הדבר איננו משפיע בהכרח על האיכות, ולמרות המחיר הזול יחסית, אפשר למצוא חללי עבודה באיכות גבוהה גם באזורים הדרומיים.
  4. גודל החלל – גודלו של המשרד משפיע גם הוא על המחיר הסופי, וככל שהחלל גדול יותר, עלות השכרתו תהיה כמובן גבוהה יותר. חברת "אינבסטים" מחזיקה מספר נכסים מחודשים וייחודיים בדרום תל אביב אשר מהווים חללי עבודה אטרקטיביים לחברות רבות, כולל סטרטאפים וחברות היי טק.
  5. פתרונות נלווים– עיצוב מודרני, רהיטים עכשוויים, התאמת התשתית לאופי וצרכי החברה השוכרת וגם שירותי תחזוקה שוטפים הם חלק מהפתרונות הנלווים למשרדים ולנכסים של חברת "אינבסטים". כל אלו מהווים ערך מוסף לעבודה עם החברה בנוסף לעובדה המרכזית שכלל הנכסים המוצעים להשכרה הם בבעלותה של חברת אינבסטים ולא חלק מעסק תיווך של צד שלישי.

מחפשים משרדים להשכרה באזור תל אביב? חברת אינבסטים היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מבחר רחב של משרדים להשכרה באזורים שונים בתל אביב. ליצירת קשר עם מומחי החברה, התקשרו אלינו, לטלפון: 03-5616363. נשמח לעמוד לרשותכם.