משרדי חברת appsee קומת קרקע

משרדים בסגנון We Work

מרחב בהתאמה מלאה

בין אם מדובר בחברה של אדם אחד ובין אם זו חברה עם 10 או אפילו 20 עובדים, לכל חברה, לכל עסק, צרכים שונים. למרחב העבודה, בהיותו כזה המשרת אותנו במשך שעות ארוכות, אמור לספק לנו את המענה המדויק לכל הצרכים. משרדים בסגנון wework, קונספט מודרני של חללים פתוחים או סגורים, המושכרים לטווחי זמן שונים ליחידים או לקבוצות, נחשב לפופולארי מאד בשנים האחרונות, זהו פתרון נהדר לכל תקופת זמן. הדבר נכון בייחוד לחברות קטנות או לעסקים בראשית הדרך, הזקוקים למשרדים שמהם הם יוכלו לעבוד.

הפתרון הנכון, ובכל סגנון

היתרונות הרבים של משרדים בסגנון שכזה, הוא היותם פתרון נכון שמתאים כמעט לכל תחום של עבודה. בין אם זו חברת הייטק קטנה- אפילו ברמת יזם בודד, אדריכל או אולי יועץ ארגוני. יתרונות אחרים, נוספים, קשורים לעניין התחזוקה. השכרת משרדים בסגנון wework כוללת את כל מה שצריך לצורך תחזוקתו השוטפת של החלל, את כל הרהיטים, את שלל פתרונות התקשורת שבהם משתמשים ועוד. בעלי העסק אינם צריכים לדאוג לדבר ומקבלים "חבילה" שלמה של כל מה שהם זקוקים לו לעבודה היום יומית.

היתרונות של חברת "אינבסטים"

חברת "אינבסטים" מחזיקה בעשרות נכסים גדולים, ובסך הכול במצאי של מאות משרדים וחללי עבודה שונים במשולש הערים תל אביב- בני ברק – פתח תקווה.                                                                     

היתרון הראשון נובע מכך שהחברה אינה עוסקת בתיווך, כל הנכסים המושכרים שייכם לה והדבר בא לידי ביטוי במחויבות של החברה לנכסים המוצעים להשכרה. היתרון השני, בא לידי ביטוי במעטפת הרחבה שחברת "אינבסטים" מספקת לשוכרים, אם בחברת הניהול ששייכת לה ואם בוורסטיליות וביכולת השרות הגבוהה שמספקת ללקוחותיה- החברה מייצרת מטריה אחת של שרות.  היתרון השלישי הוא בעובדה שהחברה מייצרת קהילה של לקוחות המתאימים אחד לשני, לנכס הספציפי ולסביבת הנכס. צוות המומחים של "אינבסטים" יודע לשלב את הצרכים של החברה השוכרת עם הנכסים הקיימים וסביבת העבודה.

מחפשים משרדים להשכרה בסביבה תומכת ובהתאמה מלאה לצרכי החברה שלכם? חברת "אינבסטים" היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מבחר משרדים להשכרה שיספקו לכם מענה רחב.

ליצירת קשר עם נציגי החברה, התקשרו אלינו, לטלפון: 03-5616363.